فدراسیون فوتبال در نهایت مسرت و سرشار از غرور اعلام کرده است که با مارک ویلموتس فسخ کرده و درازای ناقابل-حدود ۳میلیاردتومان- از شر او خلاص شده است.

فوتبال، این ورزش محبوبی که مردم سراسر دنیا از آن لذت می‌برند، در کشور ما زیبا نیست! چرا؟ چون دڔ فوتبال ایران مدت‌هاست هیچ چیز سر جای خودش نیست، نه مدیرش مدیر است و نه فوتبالیست‌اش بلد است یک استپ ساده کند، آن وقت رقم‌های زیر میلیارد برای‌شان افت کلاس می‌آورد، بگذریم.

فدراسیون فوتبال در نهایت مسرت و سرشار از غرور اعلام کرده است که با مارک ویلموتس فسخ کرده و درازای ناقابل-حدود ۳میلیاردتومان- از شر او خلاص شده است و حالا قرار است به دنبال برانکو ایوانکویچ بدوند تا دیپورت شده‌ی عربستان را با قراردادی ۳ ساله روی نیمکت تیم ملی بنشانند. حرف‌های فنی را بزرگان فوتبال گفته‌اند، اغلب کارشناسان معتقدند استخدام برانکو یک بازگشت به عقب کامل است و نیازی به اطاله‌ی کلام نیست، اما:

مشکل فوتبال ایران مربی خارجی یا ایرانی نیست، فلاکت فوتبال باشگاهی و ملی ایران از جایی شروع شد که مدیران دارای قدرت سیاسی یا نزدیکان سیاست‌مداران برای رسیدن به اهداف و مطامع‌شان با شعار خدمت به میدان آمدند و انبان‌شان را پرکردند و حالا فوتبال شده است گروگان آقایان و هر روز و هفته از گوشه‌یی از این ورزش مشکلی بیرون می‌زند، آقایان اگر این میلیون دلارها مال پدرتان بود هم همین‌طور در حلق این و آن می‌کردید؟!

 

در این باره  بیش‌تر بخوانید:

.

*نام مجموعه‌یی تلویزیونی در دهه‌ی ۶۰

 


خبر تکمیلی 

  • ایسنا نیمه شب ۱۴ آذر گزارش داد:

ویلموتس: با فدراسیون فوتبال ایران به توافق نرسیده‌ام

 

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره فسخ قرارداد با تیم ملی ایران اظهار نظر کوتاهی داشت و توافق با فدراسیون فوتبال ایران را تکذیب کرد.
به گزارش ایسنا، مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در توییتر خود درباره فسخ قرارداد با تیم ملی فوتبال ایران نوشت: «بر خلاف نوشته رسانه‌های ایرانی با فدراسیون فوتبال ایران به توافق نرسیده‌ام. برای رسیدن به راه حل در حال مذاکره هستیم. پرونده در اختیار وکلایم است و بیشتر از این نمی‌خواهم اظهار نظر کنم.»

 

 

  • نویسنده : افشین معشوری