به دنبال قهرمانی هستیم
به دنبال قهرمانی هستیم
آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال تهران که تیم‌اش در برابر نساجی در قائم‌شهر دو بر یک به پیروزی رسید، می‌گوید استقلال به صدر جدول نظر دارد.

به گزارش تیترما، آندرآ استراماچونی دوشنبه شب در کنفرانس خبری پس از برد تیم‌اش برابر نساجی قائمشهر در هفته‌ی یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران افزود: ما به دنبال رسیدن به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران و پس از آن قهرمانی هستیم و باید این مطالبه را دنبال کنیم و این که بالاتر از پرسپولیس قرار گرفتیم، نباید ما را از اهداف مهم‌تر باز دارد.
سرمربی استقلال اضافه کرد: این روزها تیم‌اش در زمین خیلی خوب بازی می کند و از این که بازیکنان به دنبال برد در هر بازی هستند، برای ما خیلی مهم است و ما باید این خواسته‌ی خود را بدون توجه به نام تیم و جایگاهش در جدول دنبال کنیم تا بتوانیم به اهدافی که می‌خواهیم برسیم.
استراماچونی افزود: استقلال تهران گرچه بازیکنان خوبی در زمین دارد، ولی دست کادر فنی در نیمکت بازیکنان ذخیره خالی است و امیدوام با همکاری باشگاه بتوانیم در فرصت تعطیلی نیم فصل بازیکنانی که مد نظر قرار دادیم را جذب کنیم.
به گزارش ایرنا، استقلال تهران در هفته‌ی یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در قائمشهر نساجی این شهر را با نتیجه دو بر یک شکست داد و با ۲۱ امتیاز به رده‌ی سوم جدول مسابقات لیگ برتر صعود کرد و پس از چهار سال، یک پله بالاتر از پرسپولیس قرار گرفت.