صنعت نفت مهم‌ترین بازی ماست
صنعت نفت مهم‌ترین بازی ماست
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در آستانه‌ی دیدار با صنعت نفت آبادان، این تیم را قدرتمند و دارای شخصیت تیمی شگفت‌انگیز خواند.

به گزارش بانانیوز، آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال تهران در حاشیه‌ی تمرین استقلال و در جمع خبرنگاران درباره‌ی عملکرد خوب تیمش در بازی‌های اخیر گفت: خیلی پیروزی مهمی مقابل تراکتور کسب کردیم. با ذهنیت خوبی در تبریز بازی کردیم؛ اما بازی بعد ما مقابل یک تیم خیلی سرسخت است. با توجه به دیدگاهی که مردم در ابتدای فصل از صنعت نفت داشتند، اکنون این تیم توانسته آن‌ها را شگفت زده کند. آن‌ها فوتبال خوبی بازی می‌کنند و شخصیت تیمی آن‌ها به گونه‌ای است که می‌توانند ما را شگفت زده کنند. برای موفقیت باید ۱۰۰ درصد توان‌مان را بگذاریم.
او در پاسخ به این که آیا ممکن است تیمش مغرور شود و او چه راهکاری را برای حل این مشکل در نظر گرفته است؟ گفت: این دقیقا همان چیزی است که گفتم. ما شب بازی با تراکتور خوشحال بودیم ولی باید از فردای بازی با تراکتور گرسنه و تشنه پیروزی باشیم. ما هنوز کار خاصی نکردیم. بازی با صنعت نفت مهم‌ترین بازی ما از زمان حضورم در استقلال است.
سرمربی استقلال درباره انتقاد پیشکسوتان از خط دفاعی استقلال یادآور شد: همانطور که گفتم کارهای زیادی داریم که باید انجام دهیم. من می‌دانم چه کار باید کنیم؛ اما این موضوع را در بین عموم اعلام نمی‌کنم.

 

  • منبع خبر : ایسنا